Kadangi žmonės vėl grįžo/grįžta prie realių apsipirkimų, svarbu nepamiršti, kad lauko video reklama skirta ne tik prekės ženklo žinomumo didinimui. Ji taip pat gali paskatinti vartotojų aktyvumą realiame pasaulyje.
Remiantis Harriso ataskaita, 27% žmonių teigia, kad lauko video reklama juos informavo apie naujus/esamus verslus jų mieste, o 20% iš jų sako, kad lauko reklama turėjo įtakos jų sprendimui pirkti produktą ar paslaugą. Be to, nauja WARC / „Posterscope“ ataskaita, kurioje buvo analizuojamos lauko reklamos kampanijos per paskutinius 5 metus nuo 2015–2020 m., parodė, kad lauko reklama daro didelę įtaką pirkėjų srautui ir pardavimams fizinėse parduotuvėse. Tyrimo duomenimis, vartotojai, matantys lauko reklamą, yra:
46% labiau linkę apsilankyti parduotuvėje;
28% didesnė tikimybė, kad pirks parduotuvėje;
Visi žinome, kad pandemija (tikriausiai ilgam) pakeitė mūsų pirkimo įpročius. Būtinybė pirkti internete, tuomet, kai galiojo draudimai lankytis fizinėse parduotuvėse, paskatino daug daugiau žmonių nei įprastai apsipirkinėti internetu. Aptarkime, kaip lauko reklama skatina vartotojų aktyvumą internete.
Lauko reklama taip pat puikiai veikia kartu su kitais media kanalais, didindama jų poveikį. Tas pats WARC / Posterscope tyrimas parodė, kad vartotojai, matantys lauko video reklamą, yra:
53% labiau linkę ieškoti prekės ženklo internete.
56% didesnė tikimybė, kad pirks internetu.
Tai atitinka ankstesnius tyrimus, kurie parodė, kad lauko video reklama lenkia kitus žiniasklaidos kanalus, skatindama pirkimą internete beveik 4: 1. Tai taip pat patvirtina 2019 m. „Facebook“ atliktas tyrimas apie lauko reklamos ir „Facebook“ skelbimų derinimo efektyvumą. Jų rezultatai parodė, kad „Facebook“, ir lauko video reklamos naudojimas (rodant tą pačią žinutę, laikantis to paties dizaino) buvo geriausias – bendras poveikis pasirodė esąs 13% efektyvesnis nei tikėtasi.