Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Lauko video reklamos ir Facebook derinys

              Šiuolaikinėje visuomenėje, kurioje technologijos ir mobilusis ryšys tampa neatsiejama kasdienybės dalimi, reklamos pramonė taip pat evoliucionuoja ir prisitaiko prie naujų iššūkių. Naujos technologijos ir led ekranai leidžia lauko reklamai tapti dar veiksmingesne, papildančia kitus reklamos kanalus.

Remiantis Harriso ataskaita, 27% žmonių teigia, kad lauko video reklama juos informavo apie naujus/esamus verslus jų mieste, o 20% iš jų sako, kad lauko reklama turėjo įtakos jų sprendimui pirkti produktą ar paslaugą. Statistika rodo, kad dauguma žmonių pastebi lauke rodomas reklamas. Jungtinėje Karalystėje atliktas tyrimas parodė, kad net 70% apklaustųjų, kurie yra 18 metų arba vyresni, bent kartą per savaitę pastebi lauke rodomą reklamą. Tai rodo, kad lauko reklama turi didelį matomumą ir potencialą pasiekti plačiąją auditoriją.

70% bent kartą per savaitę pastebi lauke rodomą reklamą;

46% labiau linkę apsilankyti parduotuvėje;

28% didesnė tikimybė, kad pirks parduotuvėje;

Tačiau tik tuo lauko video reklamos įtaka nesibaigia.

Lauko reklama taip pat skatina vartotojų veiklą internete.

               Visi žinome, kad pandemija (tikriausiai ilgam) pakeitė mūsų pirkimo įpročius. Būtinybė pirkti internete, tuomet, kai galiojo draudimai lankytis fizinėse parduotuvėse, paskatino daug daugiau žmonių nei įprastai apsipirkinėti internetu. Aptarkime, kaip lauko reklama skatina vartotojų aktyvumą internete.

Lauko reklama taip pat puikiai veikia kartu su kitais media kanalais, didindama jų poveikį. Tas pats WARC / Posterscope tyrimas parodė, kad vartotojai, matantys lauko video reklamą, yra:

53% labiau linkę ieškoti prekės ženklo internete.
56% didesnė tikimybė, kad pirks internetu.

             Tai atitinka tyrimus, kurie parodė, kad lauko video reklama lenkia kitus žiniasklaidos kanalus, skatindama pirkimą internete beveik 4: 1. Tai taip pat patvirtina 2019 m. „Facebook“ atliktas tyrimas apie lauko reklamos ir „Facebook“ skelbimų derinimo efektyvumą. Jų rezultatai parodė, kad „Facebook“, ir lauko video reklamos naudojimas (rodant tą pačią žinutę, laikantis to paties dizaino) buvo geriausias – bendras poveikis pasirodė esąs 13% efektyvesnis nei tikėtasi.

Reklama ekranuose: įvairiapusis pasiekimas ir didelis poveikis

Daugelis žmonių, pastebėję lauko reklamą, vėliau lanko socialinių tinklų platformas. JAV atliktas tyrimas parodė, kad net 4 iš 10 apklaustųjų teigia, jog pamatę lauko reklamą apsilanko Facebook puslapyje. Tai rodo, kad lauko reklamos ir socialinių tinklų derinys padeda pritraukti ir įsitraukti daugiau žmonių, didindamas reklamos kampanijų pasiekiamumą.

25% visų Google užklausų siejamos su lauko reklama;
1 iš 4 žmonių pamatęs lauko reklamą ieško informacijos internete;

 

Tyrime pastebėta, kad 1 iš 4 žmonių, pamatęs lauko reklamą, pradeda ieškoti to prekės ženklo savo išmaniuoju įrenginiu. Be to, 25% visų Google užklausų siejamos su lauko reklama. Tai įrodo, kad lauko reklama skatina žmones vykti į internetą ir vykdyti pirkimus bei apsilankymus parduotuvėse. 

Leave a Reply

Reklama ekranuose: Kaip reklama skatina vartotoų elgesį?