Miestas | Formatas | Plotis (px) | Aukštis (px) |
---|---|---|---|
Vilnius | Horizontalus | 1152 | 576 |
Vilnius | Vertikalus | 448 | 672 |
Kaunas | Horizontalus | 960 | 576 |
Klaipėda | Horizontalus | 720* | 360* |
Šiauliai | Horizontalus | 480* | 240* |
Alytus | Horizontalus | 512 | 288 |
Marijampolė | Horizontalus | 480* | 240* |
Mažeikiai | Horizontalus | 640 | 288 |
Grafiniai formatai: JPEG, PNG, spalvų koduotė RGB (netinka PDF, GIF). Video formatai: MPEG-4 / .mp4 (be audio), ne didesnis nei 50MB dydžio failas. Lėta, neakinanti, neblaškanti ir neagresyvi animacija. Trukmė: transliuojame 5, 10 arba 15 sekundžių trukmės klipus. Kadrai: 25 per sekundę.
Reklamos klipo dydis/raiška matuojamas pikseliais. Pikselis yra vienas taškas arba jeigu kalbėti apie led ekranus, vienas diodas (lemputė). Kuo daugiau pikselių ekrane – tuo geriau atvaizduojamas reklamos klipas, foto, tekstas ir pan. Ir atvirkščiai. Pagal ekrane esančių diodų/pikselių skaičių nustatomi klipo parametrai.
Ekranai gali proporcingai didinti arba mažinti reklamos klipą. Čia svarbiausia, kad būtų išlaikytos proporcijos. Dažniausiai pasitaikančios lauko ekranų proporcijos yra 2:1, t.y. plotis yra dvigubai didesnis už aukštį. Todėl, jeigu naudojame didelės raiškos klipą, pvz: 2000×1000 px arba 1500×750 px arba 1152×576 px – toks klipas tiktų bet kuriam ekranui, kurio raiška yra ta pati arba mažesnėm bet proporcijos atitinka 2:1.
Dažnai agentūros daro vieną ir tą pačią klaidą, jeigu plane yra nurodyti keli skirtingos rezoliucijos klipai, pvz: 960×480, 720×360, 480×240 (kurių proporcijos yra 2:1) būsimai kampanijai gamina 3 atskirus klipus, nors užtektų 1 klipo, šiuo atveju 960×480 px.