N orint efektyviai ir sėkmingai perduoti žinutę, svarbu tinkamai išnaudoti žodžius. Todėl labai svarbu kalbėti tinkama kalba. T.y. svarbu yra ne tik tai, ką sakote, bet ir tai, kaip tai sakote. Šiame įraše papasakosiu apie pagrindinį dalyką, kuris svarbus siekiant kad Jūsų reklamą pastebėtų ir įsimintų kuo didesnis skaičius žmonių. Reklamos kampanijas led ekranuose galima skirstyti į 2 tipus
a) pardavimų skatinimas;
b) žinomumo didinimas;
Šiame tekste kalbėsiu apie pardavimų skatinimą (turbūt dažniausias reklamos tikslas). Darant reklaminę kampaniją per led ekranus, Jūsų klipas tikėtina pasieks nemažai žmonių, bet, jeigu nebus raginimo atlikti vieną ar kitą veiksmą, naudos iš to gali būti mažai.
RV (raginimas veikti) yra frazė, nurodanti žiūrinčiajam, kokių veiksmų jam imtis toliau. Tai leidžia matančius klipą paversti potencialiais klientais. Svarbiausia raginimo veikti dalis yra veiksmažodis, pvz., „registruokis“, „nuskaityk“, „pasinaudok“, „skambink“, „paskubėk“ inicijuojant veiksmą.
Veiksmažodžiai suaktyvina smegenų dalį, susijusią su motorine žieve, kontroliuojančia judėjimą/veiksmą. Dėl to raginantys veikti veiksmažodžiai sukelia didesnį poveikį, nei konkretūs daiktavardžiai. Juos naudojant klipe, padidės tikimybė, kad Jūsų reklama veiks taip kaip Jūs norite, kad veiktų.
RV turėtų būti skirtas asmeniškai jį skaitančiam asmeniui ir suaktyvinti atsaką. Suasmenintas RV paverčia potencialiais klientais 42 % daugiau žiūrėtojų nei bendrinis raginimas veikti. Šiuose „asmeniniuose“ veiksmuose naudojamos imperatyvios veiksmažodžių formos, pvz., „tu“, „Jūs“. Pavyzdžiui, reklamos klipe naudojant tekstą „Prisiregistruokite dabar, kad gautumėte 10% nuolaidos kodą“ turėsite geresnius rezultatus nei teskte „Prisiregistravus taikomas 10% nuolaida.
Ir pabaigai, šiek tiek šabloniškai, bet, atminkite, kuo daugiau dėmesio skirsite žinutei, tuo daugiau dėmesio sulauksite.