L auko žiniasklaidos asociacija (OMA, Australija) šiandien pasidalino mokslinio tyrimo duomenimis, kurie rodo, kad reklama statiniuose stenduose ir led lauko ekranuose daro ilgalaikį įspūdį, užtenka vien trumpai žvilgtelėti. Didžiausio tokio pobūdžio neuromokslinio tyrimo, kuriame yra daugiau nei milijonas duomenų, išvados rodo, kad statinė lauko reklama yra tokia pat efektyvi kaip 30 sekundžių radijo reklama ar 15 sekundžių televizijos klipas.
O reklama, matoma led lauko ekranuose, daro vidutiniškai 63% didesnį poveikį nei statinė lauko reklama.
„Mes ne tik pateikėme neginčijamą, mokslinį, poveikio pasąmonei įrodymą, bet ir parodėme, kad pakanka tik vieno žvilgsnio į vieną iš lauko reklamų, kad reklamos žinutė sukeltų emocinį atsaką, kuris lieka ilgalaikėje atmintyje”, -sako OMA generalinė direktorė Charmaine Moldrich. Dvejų metus trukęs mokslinis tyrimas, kurį atliko Melburne įsikūrusi neuromokslinių tyrimų bendrovė „Neuro-Insight“, naudojo akių sekimo ir smegenų vizualizavimo technologijas, kad analizuotų smegenų nervų atsaką žiūrint į lauko reklamą.
Tyrime dalyvavo daugiau nei 2000 žmonių ir buvo užfiksuotos jų reakcijos į daugiau nei 800 skirtingų lauko reklamos klipų ir maketų.
Siekėme parodyti reklamuotojams ir reklamos agentūroms, kad jų kampanijos veikia ir kad jos palieka ilgalaikį įspūdį auditorijai, o tai neabejotinai turės įtakos būsimoms reklamos kampanijoms
Charmaine Moldrich